مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مرداد 1401 ساعت 11:272022-08-10اجتماعي

محیط زیست تا پایان بحران سیلاب در کنار عشایر کهگیلویه و بویراحمد است


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گفت : در حد توان تا برگشت آرامش به مردم و عشایر در کنار آنها خواهیم ماند - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، از یکی دو هفته گذشته تا کنون جو استان متاثر از سامانه بارشی مونسونی شده و بارش های متاثر از این سامانه باعث جاری شدن سیل و به طبع خسارت های فروانی را برای مردم اغلب استان های کشور خصوصا کهگیلویه وبویراحمد به بار آورده است .

   در همین راستا ، اسلام جاودان خرد، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گفت: باید از خود پرسید ، چه بلایی سر طبیعت آورده ایم که در اکثر استان ها ،باران این رحمت الهی به زحمت تبدیل شده است .

  وی گفت: نیاز است ارزیابی شود، نقش طبیعت در مهار سیلاب ها به چه میزان بوده است ؟ چرا طبیعت نتوانست جلوی سیلاب و روان آب ها را بگیرد ؟ در چه مناطقی سیلاب جاری شده است ؟ علت آنکه در بعضی از مناطق علی رغم بارش باران اما سیلابی جاری نشده است چیست ؟ وی گفت: قطعا رفتار ما با طبیعت می تواند تضمین کننده بقای ما و زندگی ما باشد، محیط زیست در حد توان و امکانات، تا پایان بحران و برگشت مجدد آرامش به مردم استان در کنار جامعه عشایری خواهد ماند و یاری رسان آنان خواهد بود .

  مدیرکل حفاظت محیط زیست استان ضمن تشکر از تلاش و همکاری خوب نمایندگی محیط زیست در شهرستان چرام گفت : در همین راستا محیط زیست شهرستان چرام ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محیط زیست تا پایان بحران سیلاب در کنار عشایر کهگیلویه و بویراحمد است

محیط زیست تا پایان بحران سیلاب در کنار عشایر کهگیلویه و بویراحمد است