مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مرداد 1401 ساعت 11:272022-08-10سياسي

توضیحات وزیر فرهنگ درباره شایعه اخراج خبرنگاران خبرگزاری دولت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و و ارشاد اسلامی در حاشیه جلسه امروز چهارشنبه 19 مرداد هیئت دولت در رابطه با اخباری مبنی بر اخراج 500 خبرنگار ایرنا در استان ها گفت: - محمدمهدی اسماعیلی گفت: هیچ اخراجی در خبرگزاری ایرنا نداشتیم و برخی همکاران خبرنگار به صورت حق الزحمه ای و تحریری کار می کردند که شاید مسائل مطرح شده درباره این افراد بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و و ارشاد اسلامی در حاشیه جلسه امروز چهارشنبه 19 مرداد هیئت دولت در رابطه با اخباری مبنی بر اخراج 500 خبرنگار ایرنا در استان ها گفت: هیچ اخراجی در ایرنا نداشتیم و برخی همکاران حق الزحمه ای و تحریری کار می کردند که شاید این افراد بودند.

اسماعیلی ادامه داد: بنا بر این است در ایرنا سازماندهی جدیدی انجام دهیم تا بخش عمده ای از همکاران قراردادی را تعیین تکلیف کنیم و این شاید مربوط به همکارانی بود که خبری کار می کردند.

وی افزود: وزارت فرهنگ بسته ویژه 13 موردی آماده کرده که تفاهمنامه های مختلف در حوزه های متفاوت انجام می شود تا از خبرنگاران پشتیبانی شود و در تالار وحدت هم برنامه ویژه ای برای خبرنگاران در نظر گرفتیم که در آنجا اقدامات انجام شده برای اصحاب رسانه اطلاع رسانی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات وزیر فرهنگ درباره شایعه اخراج خبرنگاران خبرگزاری دولت

توضیحات وزیر فرهنگ درباره شایعه اخراج خبرنگاران خبرگزاری دولت