مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مرداد 1401 ساعت 11:222022-08-10سياسي

لزوم ایجاد کارگروه تخصصی بررسی مشکلات کارخانه روغن نباتی شیراز


محمد احمدی، مسئول بسیج اصناف و بازاریان سپاه ثارالله (ع) شیراز در گفتگو با خبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، گفت: این شایسته نیست که در سال تولید دانش بنیان و اشتغال افرین کارخانه ای با این گستردگی و ظرفیت رو به تعطیلی باشد و در دهه ای که شعار های .

- مسئول بسیج اصناف و بازاریان استان فارس گفت: باید کارگروهی تخصصی با حضور نهاد های ذی ربط جهت بررسی ابعاد مختلف این کارخانه تشکیل شود.

محمد احمدی، مسئول بسیج اصناف و بازاریان سپاه ثارالله (ع) شیراز در گفتگو با خبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، گفت: این شایسته نیست که در سال تولید دانش بنیان و اشتغال افرین کارخانه ای با این گستردگی و ظرفیت رو به تعطیلی باشد و در دهه ای که شعار های آن عمدتا اقتصادی بوده واحد های نرگس شیراز یک به یک تعطیل شود.

احمدی ادامه داد: خارج از بحث واگذاری مشکل دار و غیر قانونی این کارخانه در سال 1372 که باید توسط دستگاه قضایی بررسی شود افعالی مانند عدم پرداخت حق سهامداران، چوب حراج به املاک و اراضی مربوط به کارخانه به بهانه بدهی، فروش و انتقال ماشین الات و ادوات، عدم تولید متناسب باظرفیت نسبی و تحقق نیافتن انتقال این کارخانه به شهرک صنعتی که از سال 90 زمین آن محیا بوده است نشان میدهد مسئولان کارخانه نیت و اهتمامی برای بقای کارخانه ندارند و آن را روز به رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ایجاد کارگروه تخصصی بررسی مشکلات کارخانه روغن نباتی شیراز

لزوم ایجاد کارگروه تخصصی بررسی مشکلات کارخانه روغن نباتی شیراز