مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مرداد 1401 ساعت 10:272022-08-10سياسي

رییس جمهور: از تمام ظرفیت ها برای تسهیل سفر اربعین استفاده شود


رییس جمهور با تاکید بر اینکه انجام وظایف دستگاه های اجرایی در تسهیل سفر زائران اربعین هیچ منافاتی با مردمی بودن این مناسبت ندارد، اظهار داشت: - رییس جمهور با تاکید بر اینکه انجام وظایف دستگاه های اجرایی در تسهیل سفر زائران اربعین هیچ منافاتی با مردمی بودن این مناسبت ندارد، اظهار داشت: وظیفه دولت در این مسیر، نظارت، حمایت و تسهیل گری است.

رییس جمهور بر استفاده از همه ظرفیت های داخلی و دیپلماتیک کشور برای تسهیل سفر زائران اربعین تاکید کرد و از دستگاه های دولتی خواست ضمن استقبال از حضور ستادهای مردمی به ایفای نقش حمایتی، نظارتی و تسهیل گری در این زمینه بپردازند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله سیدابراهیم رییسی شامگاه سه شنبه در دیدار با جمعی از فعالان برگزاری راهپیمایی اربعین در تشریح ویژگی های مراسم عظیم اربعین حسینی، گفت: راهپیمایی اربعین نمادی درخشان برای بقای عاشورا و فرهنگ عاشورایی و بزرگترین اجتماع بشری بر روی زمین است.

رییس جمهور با اشاره به تاکیدات و رهنمودهای مقام معظم رهبری بر هر چه باشکوه تر برگزار شدن جریان عظیم اربعین، اظهار داشت: این مراسم یکی از جلوه های بروز و ظهور جهانی باورمندان به حضرت سیدالشهدا و جبهه مقاومت است و یقین دارم بسیاری از مسایل به برکت اجتماع عظیم اربعین حل خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور: از تمام ظرفیت ها برای تسهیل سفر اربعین استفاده شود

رییس جمهور: از تمام ظرفیت ها برای تسهیل سفر اربعین استفاده شود