مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مرداد 1401 ساعت 00:572022-08-09سياسي

بانوی مجاهد آذربایجانی: این چه عزای حسینی است که پرچم حسینی در آن نیست؟


بانوی مجاهد و الگوی مقاومت زینبی در جمهوری آذربایجان طی سخنانی با انتقاد از ممنوعیت برافزایشته شدن پرچم های حسینی در عزاداری های خارج از مساجد در جمهوری آذربایجان گفت این چه عزای حسینی است که پرچم حسینی در آن نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در واکنش های مردمی به ممنوعیت پرچم های حسینی در عزاداری های خارج از مساجد در جمهوری آذربایجان، سیده شهلا فرج آوا، بانوی مجاهد و الگوی مقاومت زینبی در جمهوری آذربایجان تأکید کرد: این چه عزاداری هایی است که هیچ پرچم حسینی در آن دیده نمی شود؟ سیده شهلا فرج آوا در سخنانی که از طریق کانال یوتیوبی الرعد منتشر شد گفت: چرا باید پرچم امام حسین(ع) ما پایین کشیده شده، به جایش پرچم یهود و ترک به اهتزاز درآورده شود؟ ما دو پرچم داریم؛ ابتدا پرچم امام حسین(ع) ما و سپس هم پرچم سه رنگ مان.

  چرا باید در کنار پرچم ما، پرچم های دیگری به اهتزاز درآیند؟ پرچم اسراییل چه می کند در آذربایجان؟ این بانوی مجاهد افزود: اکنون شرایط ترس و واهمه ای در آذربایجان ایجاد شده است که مجبور شوی پرچم حسین(ع) را پنهان کنی به اهتزاز درنیاوری و بر بلندا نصب نکنی.

در غیر این صورت کتک و حبس و مرگ در انتظارت خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانوی مجاهد آذربایجانی: این چه عزای حسینی است که پرچم حسینی در آن نیست؟

بانوی مجاهد آذربایجانی: این چه عزای حسینی است که پرچم حسینی در آن نیست؟