مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مرداد 1401 ساعت 23:272022-08-09اقتصادي

انگلیس احتمال خاموشی در ماه ژانویه را بررسی می کند


منابع خبری گزارش داده اند انگلیس در حال بررسی طرحی است که ممکن است به خاموشی برق در این کشور برای برخی صنایع و حتی خانوارها در بحبوحه سرمای زمستان منجر شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، منابع خبری روز سه شنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازدادند که دولت انگلیس در حال بررسی طرحی است که ممکن است به قطع برق برای صنایع و حتی خانوارها منجر شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازوبگاه شبکه خبری بلومبرگ مقام های نزدیک به دولت انگلیس می گویند این کشور ممکن است در بدترین حالت حتی در صورت استفاده از منابع زغال سنگ خود برای تأمین یک ششم از اوج مصرف خود با کمبود ظرفیت مواجه شود.

منابع آگاه گفتند که در آن شرایط، کاهش دمای هوا و کاهش واردات برق از نروژ و فرانسه می تواند موجب شود که انگلیس به مدت 4 روز در ماه ژانویه به اقدامات اضطراری برای ذخیره گاز متوسل شود.

گوردون براون نخست وزیر پیشین انگلیس  نیز روز دوشنبه سناریوی مشابهی پیش بینی کرده و گفته بود که ممکن است مردم انگلیس در ماه اکتبر با شرایط ویژه ای مواجه شوند.

براون در مصاحبه با شبکه اسکای نیوز گفت: شکی نیست که اگر اکنون دست به اقدام نزنیم، ماه اکتبر (مهر) مردم بدون غذا و در گرسنگی و سرما خواهند بود.

نخست وزیر پیشین انگلیس  افزود: اگر خیریه ها  سازمان ها دست به اقدام فوری بزنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انگلیس احتمال خاموشی در ماه ژانویه را بررسی می کند

انگلیس احتمال خاموشی در ماه ژانویه را بررسی می کند