مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مرداد 1401 ساعت 22:322022-08-09دانش

یک مسئول: 86 درصد قبولی رشته های پرطرفدار پزشکی سال 99 از سه دهک اول بودند


در یکی از دانشگاه های برتر، قبولی های با رتبه زیر سه هزار، 7 نفر از دهک پایین درآمدی و 58 نفر از سه دهک بالای ثروتمند کشور بودند؛ - منصور کبگانیان: در یکی از دانشگاه های برتر، قبولی های با رتبه زیر سه هزار، 7 نفر از دهک پایین درآمدی و 58 نفر از سه دهک بالای ثروتمند کشور بودند؛ یعنی 90 درصد کل پذیرفته شدگان بودند.

قائم مقام و دبیر ستاد راهبری نقشه جامع علمی کشور گفت: در سال 1401 از میان 40 نفر رتبه های برتر ورودی به دانشگاه های برتر، فقط یک نفر از مدرسه دولتی بود.

افرادی که در ماه های اخیر فریاد وا عدالتا سر دادند و ما را متهم به بی عدالتی میکردند، از وضع موجود حمایت می کنند؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، منصور کبگانیان در نشست خبری با موضوع ماده واحده تکمیل و اصلاح موادی از سیاست ها و ضوابط ساماندهی سنجش و پذیرش متقاضیان ورود به آموزش عالی که عصر امروز در ساختمان شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد، گفت: در دهه های قبل تنها راه برقراری عدالت با توجه به جمعیت زیاد داوطلبان و نبود فناوری های نو، کنکور بود.

بنابراین ما از برگزاری کنکور در چند دهه قبل دفاع می کنیم.

چون راهی جز رقابت تستی وجود نداشت.

وی با اشاره به نگرانی های به وجود آمده در زمینه رقابت داوطلبان برای ورود به دانشگاهها طی 10 سال اخیر، توضیح داد: این نگرانی ها در نقشه جامع علمی کشور انعک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک مسئول: 86 درصد قبولی رشته های پرطرفدار پزشکی سال 99 از سه دهک اول بودند

یک مسئول: 86 درصد قبولی رشته های پرطرفدار پزشکی سال 99 از سه دهک اول بودند