مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مرداد 1401 ساعت 18:122022-08-09دانش

اجرای افزایش ظرفیت دستیاری تخصصی پزشکی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، منصور کبگانیان دبیر ستاد راهبری نقشه جامع علمی کشور در نشست خبری پس از جلسه 165 ستاد راهبری نقشه علمی گفت: - دبیر ستاد نقشه جامع علمی کشور گفت: افزایش ظرفیت دستیاری تخصصی پزشکی با توجه به ارائه آمار وزارت بهداشت اجرای آن آغاز شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، منصور کبگانیان دبیر ستاد راهبری نقشه جامع علمی کشور در نشست خبری پس از جلسه 165 ستاد راهبری نقشه علمی گفت: در جلسه امروز مصوبه افزایش ظرفیت دستیاری تخصصی پزشکی بررسی شد، گزارشی در این مورد به ما رسیده بود که این مصوبه قابل اجرا نیست، امروز از مسوولان خواستیم در ارتباط با روال اجرای مصوبه توضیحاتی را ارائه دهند که براساس توضیحاتشان نگرانی های جدی که داشتیم برطرف شد.

وی افزود: معاون وزیر بهداشت اعلام کرد در حال حاضر در اواسط اجرای این مصوبه هستیم که در رشته های پرمتقاضی سریع تر اجرا می شود.

کبگانیان گفت: مسأله بعدی که در این جلسه بررسی شد در ارتباط با سند امنیت غذایی کشور بین ستاد راهبری نقشه علمی کشور و وزارت کشاورزی بود، این سند به اصلاحاتی نیاز داشت، این مسأله مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده که قرار شد در دستور جلسه بعدی ستاد قرار بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای افزایش ظرفیت دستیاری تخصصی پزشکی

اجرای افزایش ظرفیت دستیاری تخصصی پزشکی