مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مرداد 1401 ساعت 15:422022-08-09دانش

انتخاب رشته متقاضیان رشته های با آزمون دانشگاه آزاد آغاز شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، انتخاب رشته متقاضیان رشته های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی شرکت کننده درآزمون سراسری (به جز رشته های پزشکی، - انتخاب رشته متقاضیان رشته های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی شرکت کننده در آزمون سراسری سال 1401 آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، انتخاب رشته متقاضیان رشته های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی شرکت کننده درآزمون سراسری (به جز رشته های پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و دامپزشکی) از امروز سه شنبه 18 مرداد آغاز و تا ساعت 24 روز جمعه 28 مرداد ماه ادامه دارد.

کلیه داوطلبان حاضر در جلسه آزمون سراسری سال 1401 که متقاضی تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی هستند (به جز رشته های پزشکی، دندانپزشکی، داورسازی و دامپزشکی) می توانند تا ساعت 24 روز جمعه 28 مرداد با مراجعه به سامانه این مرکز به نشانی www.

azmoon.

org نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

داوطلبان لازم است با استفاده از کد دسترسی مندرج در ذیل کارنامه و کد ملی به سامانه وارد شده و پس از پرداخت وجه انتخاب رشته نسبت به انتخاب حداکثر یکصد رشته و محل متناسب با گروه آزمایشی مربوطه اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب رشته متقاضیان رشته های با آزمون دانشگاه آزاد آغاز شد

انتخاب رشته متقاضیان رشته های با آزمون دانشگاه آزاد آغاز شد