مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مرداد 1401 ساعت 15:072022-08-09اجتماعي

20 هزارنفر امنیت زائران کربلا را در روز عاشورا تأمین کردند+ فیلم


رکضه طویریج به عنوان بزرگ ترین دسته روز عاشورا پس از طی کردن کیلومترها، ساعاتی قبل هروله کنان با نوای «واحسین» وارد حرم امام حسین علیه السلام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، رکضه طویریج به عنوان بزرگ ترین دسته عزاداری امام حسین علیه السلام است که از صبح عاشورا از کیلومترها دورتر از کربلا حرکت خود را آغاز می کند و عزاداران حسینی این دسته عزاداری، نماز ظهر و عصر را در 20 کیلومتری کربلا اقامه کرده و پس از نماز راهی حرم امام سیدالشهدا علیه السلام می شوند.

  نصب سایه بان در اطراف حرم کربلا برای رکضه طویریج امروز با توجه به اینکه در کربلا روز عاشوراست، عزاداران رکضه طویریج پس از ورود به کربلا هروله کنان به سوی حرم ارباب حرکت کردند.

امسال با توجه به افزایش دمای هوا و تعطیلی برخی از شهرهای عراق، برای نخستین بار سایه بان هایی در خیابان های منتهی به حرم های مطهر امام حسین و حضرت عباس علیهم السلام نصب شده بود تا زائران کم تر در آفتاب سوزان کربلا حضور داشته باشند.

علاوه بر این، 20 هزار نیروی امنیتی از نیروهای مردمی حشدالشعبی و النجباء تا نیروهای دولتی، برای راهنمایی مسیر زائران دسته عزاداری طویریج در قسمت های مختلف کربلا به ویژه اطراف حرم امام حسین علیه السلام و بین الحرمین حاضر شدند و در کنار راهنمایی عزاداران،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 هزارنفر امنیت زائران کربلا را در روز عاشورا تأمین کردند+ فیلم

20 هزارنفر امنیت زائران کربلا را در روز عاشورا تأمین کردند+ فیلم