مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مرداد 1401 ساعت 13:572022-08-09دانش

غایبان سر جلسه کنکور هم امکان انتخاب رشته دارند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حسن مروتی معاون اجرایی سازمان سنجش درمورد صفر تا صد تعیین رشته کنکور در سال 1401 در برنامه صبح و گفتگو اظهارکرد: - معاون اجرایی سازمان سنجش گفت: داوطلبانی که سر جلسه کنکور غایب بودند و حتی داوطلبانی که در کنکور ثبت نام نکردند می توانند در مرحله انتخاب رشته شرکت کنند و از رشته های صرفاً با سابقه تحصیلی انتخاب رشته خود را انجام دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حسن مروتی معاون اجرایی سازمان سنجش درمورد صفر تا صد تعیین رشته کنکور در سال 1401 در برنامه صبح و گفتگو اظهارکرد: سامانه ما از شب گذشته آماده ی انتخاب رشته داوطلبان پذیرفته شده در کنکور است.

وی افزود: این سامانه از 18 تا 22 مرداد به مدت پنج روز باز است تا داوطلبان انتخاب رشته خود را انجام دهند البته امکان دارد که این مدت زمان را تمدید کنیم، اما داوطلبان سعی کنند که در این پنج روز به نتیجه برسند و انتخاب رشته خود را به خوبی انجام دهند.

معاون اجرایی سازمان سنجش با بیان اینکه هیچ محدودیتی در انتخاب رشته وجود ندارد و هر داوطلب می تواند 150 رشته را انتخاب کند گفت: داوطلبان هم می توانند رشته هایی که آزمون دادند و در آن مجاز شدند و هم رشته هایی که صرفاً با سابقه تحصیلی است را انتخاب کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غایبان سر جلسه کنکور هم امکان انتخاب رشته دارند

غایبان سر جلسه کنکور هم امکان انتخاب رشته دارند