مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مرداد 1401 ساعت 11:572022-08-09سياسي

دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر روز خبرنگار را تبریک گفت


دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر در پیامی فرا رسیدن 17 مرداد سالروز شهادت شهید محمود صارمی و روز خبرنگار را به تلاشگران عرصه خبر و اطلاع رسانی تبریک گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آسیب اجتماعی خبرگزاری فارس، دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر در پیامی فرا رسیدن 17 مرداد سالروز شهادت شهید محمود صارمی و روز خبرنگار را به تلاشگران عرصه خبر و اطلاع رسانی تبریک گفت.

در پیام اسکندر مومنی آمده است: تلاقی عاشورای حسینی و روز خبرنگار؛ تداعی گر حماسه آفرینی حضرت زینب (س) و امام سجاد (ع) به عنوان راویان و پیام آوران عاشورا و احیاکنندگان نهضت حسینی است.

با تأسی از رویکرد و الگوی حسینی، روز خبرنگار امسال که مصادف با این ایام شده است، فرصتی مغتنمی برای قدرشناسی از این جهادگران عرصه فرهنگ می باشد که هوشمندانه و آگاهانه، در عرصه “جهاد تبیین” نقش آفرینی روشنگرانه ای می کنند تا با ترسیم افق هایِ روشنِ پیش روی توسعه ایران اسلامی، روایتی درست از جهت گیری ‎ها، اقدامات، فعالیت ها و تصمیمات خدمتگزاران صادق مردم ارائه دهند.

بدون شک قشر فرهیخته و زحمتکش عرصه خبر و اطلاع رسانی، در دنیای امروز جز تفکیک ناپذیر از زندگی روزمره بوده و سهم عظیمی در افزایش سطح امنیت و آسایش مردم دارا هستند، خبرنگاران با چشمان تیزبین، زبان صادق و روشنگری های خود در خط مقدم جبهه آگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر روز خبرنگار را تبریک گفت

دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر روز خبرنگار را تبریک گفت