مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مرداد 1401 ساعت 11:522022-08-09سياسي

برگزاری یادواره شهدای عرصه خبر در خراسان جنوبی


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: به مناسبت روز خبرنگار یادواره شهدای عرصه خبر در استان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، به مناسبت روز خبرنگار، خبرنگاران استان به همراه چند تن از مسؤولان حوزه فرهنگی استان به دیدار نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی رفتند.

علی فرخنده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی در این دیدار اظهارداشت: فعالان عرصه رسانه استان نگاهشان نگاه کلان انقلاب و دغدغه آنها توسعه همه جانبه استان خراسان جنوبی بوده که این امر ستودنی است.

وی با اشاره به اینکه در استان رسانه ای که عامدانه علیه مبادی انقلاب و اسلام قلم بزند به لطف الهی وجود ندارد و آنچه که جزو خصوصیات مردم استان بوده شمه ای از این خصوصیات در رگه های اصحاب رسانه استان نیز جریان داشته و آن پایبندی به ارزش های انقلاب و ارزش های مبادی اسلامی که کلام امامین انقلاب بوده هست.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه رفع موانعی که بستر توسعه استان را فراهم می کند جزو نگاه اصحاب رسانه استان است، یادآور شد: از بدو تأسیس استان در سال 84 حدود 11 نشریه دارای مجوز در استان فعال بوده که امروز با توفیق الهی و همت جوانان این استان این تعداد به 140 نشریه و پایگاه خبری فعال در سطح استان رسیده و علاوه بر آن در حوزه نشریا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری یادواره شهدای عرصه خبر در خراسان جنوبی

برگزاری یادواره شهدای عرصه خبر در خراسان جنوبی