مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مرداد 1401 ساعت 11:072022-08-09سياسي

روز خبرنگار، مجالی برای شفافیت، حق مردم بر دانستن و دسترسی آزاد به اطلاعات است


جایگاه مهم خبرنگاران، مجالی برای پاسداشت حقیقت جویی است .

- جایگاه مهم خبرنگاران، مجالی برای پاسداشت حقیقت جویی است .

رییس جمهوری در پیامی به مناسبت روز خبرنگار گفت: روز خبرنگار، علاوه بر گرامیداشت مسئولیت و جایگاه مهم خبرنگاران، مجالی برای پاسداشت حقیقت جویی، شفافیت و حق مردم بر دانستن و دسترسی آزاد به اطلاعات است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران، سید ابراهیم رییسی در پیامی به مناسبت فرارسیدن 17 مرداد، روز خبرنگار پیامی به شرح زیر منتشر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم روز خبرنگار فرصت مغتنمی برای قدردانی از کوشش کسانی است که در عرصه تبیین، آگاهی بخشی و پاسداری از حقیقت خستگی نمی شناسند.

در روزگاری که بدخواهان انقلاب اسلامی با تحریف و روایتگری مغرضانه به نبردی جدی و مستمر با حقیقت برخواسته اند، نقش اصحاب رسانه، در ایستادگی در برابر امواج تخریب، دروغ و فریب، بیش از همیشه مهم است.

توسعه و تعالی ایران اسلامی و تحقق آرمان های بلند انقلاب اسلامی، امام (ره) و رهبری معظم، بی تردید جز در سایه نقش آفرینی موثر رسانه نگاران گرانقدر و اطلاع رسانی منصفانه و مسئولانه به دست نخواهد آمد.

روز خبرنگار، علاوه بر گرامیداشت مسئولیت و جایگاه مهم خبرنگاران، مجالی برای پاسداشت حقیقت جویی، شفافیت و حق مردم بر دانستن و دسترسی آزاد به اطلاعات است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روز خبرنگار، مجالی برای شفافیت، حق مردم بر دانستن و دسترسی آزاد به اطلاعات است

روز خبرنگار، مجالی برای شفافیت، حق مردم بر دانستن و دسترسی آزاد به اطلاعات است