مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مرداد 1401 ساعت 06:422022-08-09بين الملل

گفتگوی رییس جمهور مصر با نخست وزیر رژیم صهیونیستی


منابع خبری بامداد سه شنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازدادند، عبدالفتاح السیسی رییس جمهور مصر و یاییر لاپید نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره نوار غزه تلفنی گفت وگو کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا از الاهرام مصر، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در تماس تلفنی با عبدالفتاح السیسی از تلاش های مصر برای برقراری آتش بس و تحکیم آن تشکر کرد.

رییس جمهور مصر نیز گفت که ایجاد آرامش کنونی در غزه و قطع هرگونه تلاش برای تشدید اوضاع در کرانه باختری یا نوار غزه اهمیت زیادی دارد.

السیسی در این گفت وگوی تلفنی همچنین خواستار اقدامات فوری برای بهبود وضعیت زندگی در نوار غزه و تسریع در بهبود روابط اقتصادی با تشکیلات خودگردان فلسطین و حمایت از محمود عباس رییس این تشکیلات شد.

رییس جمهور مصر در ادامه بر اهمیت احیای روند صلح تاکید و خاطرنشان کرد که این مساله به چرخه خشونت و تشدید مکرر آن پایان می دهد و درها را به روی فرصت ها و تلاش ها برای حل و فصل مساله فلسطین باز می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، ارتش رژیم صهیونیستی عصر جمعه گذشته حملات هوایی و توپخانه ای خود به مناطق مختلف نوار غزه را آغاز کرد که بر اثر این حملات وحشیانه 44 نفر نفر از جمله 15 کودک و 2 زن شهید شدند.

همچنین بیش از 360 نفر هم مجروح شده اند که 96 نفر از آنها کودک، 30 نفر زن و 12 نفر سالخورده هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفتگوی رییس جمهور مصر با نخست وزیر رژیم صهیونیستی

گفتگوی رییس جمهور مصر با نخست وزیر رژیم صهیونیستی