مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مرداد 1401 ساعت 02:422022-08-08سياسي

رییس دانشگاه پیام نور روز خبرنگار را گرامی داشت


رییس دانشگاه پیام نور با ارسال پیامی روز خبرنگار را گرامی داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس، ابراهیم تقی زاده رییس دانشگاه پیام نور در پیامی فرا رسیدن روز خبرنگار را گرامیداشت.

در متن پیام رییس دانشگاه پیام نور آمده است:  تقارن سالروز شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) و 17 مردادماه سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار و فعال رسانه ای یادآور مسئولیت سنگین فعالان حوزه رسانه و نقش موثر آنان برای آگاه سازی و روشنگری بشر در عصر کنونی است.

در این پیام آمده است: عاشورای حسینی فرصتی است که انسان به علم و درس نهضت عظیم امام حسین (ع) مبنی بر حق طلبی و ظلم ستیزی در راه خدا بیندیشد و آن را ترویج دهد.

امام حسین (ع) شهادت را برای نشان دادن راه خدا انتخاب کرد تا برای ما الگویی از انسان متعهد باشد و با توجه به نیاز بشر امروز به آگاهی بیشتر، نقش و وظیفه خبرنگاران در تمامی جنبه های زندگی انسان نمود بیشتری یافته است.

خبرنگاران زبان گویای جامعه بوده و با قلم صداقت مردم را آگاه می سازند و امید که این تلاش بی شائبه آنها، روشنی، بصیرت و شفافیت را به ارمغان آورد.

اینجانب به سهم خود ضمن تسلیت ایام سوگواری شهادت سرور و سالار شهیدان و یاران باوفایش و همچنین گرامیداشت یاد شهید محمود صارمی، از تمامی خبرنگاران زحمتکش میهن اسلامیمان به و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس دانشگاه پیام نور روز خبرنگار را گرامی داشت

رییس دانشگاه پیام نور روز خبرنگار را گرامی داشت