مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مرداد 1401 ساعت 13:572022-08-08سياسي

معاون اول قوه قضاییه: اتاق فکر دشمن اتحاد مردمی را نشانه رفته است


امروز اتاق فکر دشمن تلاش می کند وحدت و اتحاد مردمی را که نظام جمهوری اسلامی را بعد از چندین سال نگه داشته اند از بین ببرد و مهم ترین بحث عبارت است از اینکه مسائل سیاسی را با مسائل دینی خلط می کنند تا دین تان را از بین ببرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز،  حجت الاسلام والمسلمین محمد مصدق امروز در جمع سوگواران حسینی در مسجد صاحب الامر تبریز با اشاره به حادثه غدیر و اصرار پیامبر بر ابلاغ ماموریت و رسالت خویش از سوی پروردگار متعال، اظهار داشت: آن روز مردم نسبت به این موضوع بی اعتنایی کردند همچنان که حتی امروز در برخی محافل دانشگاهی این موضوع را مطرح می کنند که حادثه غدیر در مقطعی از تاریخ اتفاق افتاده و گذشته است.

وی با بیان اینکه تمام این موضوعات مبنی بر بی اعتنایی به حادثه غدیر از سوی دشمن مطرح می شود افزود: درحالی که حادثه غدیر و بحث امامت علاوه بر بحث تاریخی جنبه اعتقادی برای شیعیان دارد و مبنای زندگانی شیعیان بوده که متأسفانه امروز فراموش شده است.

معاون اول قوه قضایبه ادامه داد: در طول 60 سال همان افرادی که دوست دار پیامبر بودند در روز عاشورا در مقابل امام حسین (ع) ایستادند و تلاش کردند در آن مدت اهل بیت را منزوی کنند به طوری که بر اساس رساله مرحوم علامه طباطبایی در رابطه با علم امام، با وجود 35 هزار روایت در باب مسائل ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون اول قوه قضاییه: اتاق فکر دشمن اتحاد مردمی را نشانه رفته است

معاون اول قوه قضاییه: اتاق فکر دشمن اتحاد مردمی را نشانه رفته است