مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مرداد 1401 ساعت 13:022022-08-08سياسي

نماز ظهر عاشورا در سراسر استان سمنان اقامه شد


نماز باشکوه ظهر عاشورا با حضور انبوه عزاداران حسینی در سراسر استان سمنان اقامه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، نماز ظهر عاشورا امروز با حضور هزاران نفری مردم استان سمنان در شهرها و روستاهای مختلف این استان و با شکوه هر چه تمام تر برگزار شد.

سوگواران سید و سالار شهیدان، اباعبدالله الحسین (ع) به یاد نماز اول وقت مقتدایشان، نماز گزاردند و در صفوفی به هم پیوسته بار دیگر با شهید دشت کربلا تجدید میثاق کردند.

مردم شهرستان های سمنان، شاهرود، دامغان، گرمسار، سرخه، آرادان، میامی و مهدی شهر امروز با حضور در صفوف به هم فشرده نماز ظهر عاشورا، بر ادامه راه شهدای کربلا تأکید و در ادامه، با عزاداری های زیبایی، یاد و خاطره بزرگ مردان دشت نینوا را گرامی داشتند.

این مراسم با شکوه خاصی در مرکز استان سمنان و در مصلای این شهر هم برگزار شد و حاضران در این برنامه که لباس های سیاه عزای حسینی را بر تن داشتند، نماز ظهر عاشورا را در صف های طویلی اقامه کردند.

سخنرانان در این مراسم نیز به یاد شهدای دشت کربلا به بیان مطالبی پرداختند و بر افزایش بصیرت عاشورایی و ادامه راه سید و سالار شهیدان (ع) تاکید کردند.

اجتماع بزرگ عاشوراییان سمنان نیز همراه با نماز ظهر عاشورا و اهتزاز پرچم متبرک امام حسین(ع) در مصلای بزرگ سمنان و با حضور هیأت های عزاداری و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماز ظهر عاشورا در سراسر استان سمنان اقامه شد

نماز ظهر عاشورا در سراسر استان سمنان اقامه شد