مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مرداد 1401 ساعت 13:022022-08-08سياسي

به بهانه روز خبرنگار


«حق محوری»، «حق جویی»، «حق گویی» و «حق طلبی» در زمانه ی «عدالت خواهی» به عنوان یک آرمان فطری اهمیت دو چندان یافته و جایگاه خبر و رسانه را ارتقاء و تقدّس بیش از پیش بخشیده است.

- خبرگزاری فارس ـ اراک؛ 17 مرداد 1401 روز خبرنگار مصادف با عاشورای حسینی است و به همین دلیل باور دارم که امسال می تواند نقطه ی تحرّک و تحوّلی معرفتی و فضیلتی در سپهر رسانه ای کشور و استان باشد.

  این تقارن ارجمند برآنم داشت تا یادداشتی را که بخشی از آن برگزینی از منابع فکری و قلمی متفکّران و اندیشه سازان این عصر است به نشانه احترام تقدیم اهالی فهیم رسانه و خبر هم استانی خود کنم و مایلم در همین طلیعه مقال یادمان این روز را یادمانی زینبی بنامم و بدانم و از وجود مبارکش استمداد بطلبم که به حق خودش قلم، قدم، بیان و کلام ما را روشنگر و معرفت افروز قرار دهد.

سلام بر زینب، رسانه ی واقعه ی کربلا! سلام بر همه ی آنانی که دل در گرو مکتب زینب دارند و در برافراشتن پرچم حق و حقیقت نه از بارش سنگ شماتت می هراسند و نه از جبروت و کاخ های سست بنیان ظلم و جنایت.

  سلام بر شهیدان عزیزمان، این پرچمداران راستین حقیقت از صدر اسلام تا کنون و سلام بر شهید پروران میهنم و سلام بر امام شهیدان مشعل افروز حقیقت و عدالت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به بهانه روز خبرنگار

به بهانه روز خبرنگار