مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مرداد 1401 ساعت 07:572022-08-08سياسي

نقش تاریخی «رسانه ها» در انتقال پیام نهضت حسینی/ در این جبهه «ما مسئولیم»


حضرت زینب کبری(س) قهرمان فصاحت و بلاغت، به عنوان پیام آور و سردبیر رسانه عاشورا، فرهنگ و پیام نهضت حسینی را به عنوان یک مکتب از دهم محرم سال 61 هجری قمری از کربلا به طول اعصار تاریخ انتقال داد و ماندگار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، محمد کشاورز مسئول بسیج رسانه استان قزوین به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار در یادداشتی نوشت: روز خبرنگار سال1401 مصادف با عاشورای حسینی است.

عاشورا یک حادثه نیست، یک فرهنگ است.

حرکتی است که برای اقامه حق و عدل و بر هم زدن ظلم و بی عدالتی صورت گرفت.

روز خبرنگار نیز یادآور مجاهدت های خبرنگاران حق طلبی است که بیرق بزرگ آگاهی بخشی را بر دوش کشیده و بی ادعا، وجود خویش را چراغ راه جامعه قرار دادند.

از همزمانی این دو روز، پیامی برداشت می شود و آن اینکه اگر نهضت امام حسین (ع) عالم گیر شد و آثار آن صدها سال باقی است، بعد از لطف و خواست الهی، نتیجه کار خبرنگاران و کاتبانی بود که از ابتدای قیام تا به شهادت رسیدن امام و همه یارانش در صحنه حضور داشتند و آنچه را در ایام نبرد و اسارت دیده بودند، درست و با حفظ امانت، برای مردم بازگو می کردند.

حضرت زینب کبری(س) قهرمان فصاحت و بلاغت، به عنوان پیام آور و سردبیر رسانه عاشورا، فرهنگ و پیام نهضت حسینی را به عنوان یک مکتب از دهم محرم سال 61 هجری قمری از کربلا به طول اعص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش تاریخی «رسانه ها» در انتقال پیام نهضت حسینی/ در این جبهه «ما مسئولیم»

نقش تاریخی «رسانه ها» در انتقال پیام نهضت حسینی/ در این جبهه «ما مسئولیم»