مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مرداد 1401 ساعت 07:022022-08-08سياسي

کالری پاستیل شکری چشمی + پاستیل چجوری درست میشه


در جواب کسانی که سوال می پرسند که یک بسته پاستیل چند کالری دارد می توان گفت که جواب این سوال بسیار واضح است چرا که جدول میزان کالری یک بسته پاستیل در پشت آن نوشته شده و به راحتی می توان اطلاع پیدا کرد که وزن بسته چقدر است و چند کالری دارد.

برای اینکه پاستیلهایی با طعم و رنگهای متفاوت و مختلفی داشته باشید باید از پودر ژله های مختلفی برای درست کردن پاستیل استفاده کنید و پاستیل خونگی با بهترین طعم و لذیذ ترین مزه نوش جان کنید.

البته در بعضی مقالات استفاده از آب سرد را مجاز دانسته اند که همینطور هم هست و می توان استفاده کرد ولی ترجیحا با آب جوش پاستیل باکیفیت تری خواهید داشت از طرفی دیگر برای اینکه پاستیل شیرین تر شود هم می توانید از چندین قاشق شکر سفید استفاده نمایید اما باعث بالا رفتن کالری پاستیل شکری می شود.

نکته بسیار مهمی که باید گفته شود این است که باید بعد از اینکه مواد را به صورت کامل حل کردید برای ریختن در قالب آن را از تور یا صافی عبور دهید تا مواد شفاف و خالص داشته باشید که به نوعی فوت کوزه گری به حساب می آید.

در انتهای طرز تهیه باید بگویم که اگر هنگام خارج کردن مواد از قالب متوجه شدید که به سختی از قالب جدا می شوند، دوباره ظرف را در فریزر قرار دهید تا بیشتر بماند و راحتتر جدا شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کالری پاستیل شکری چشمی + پاستیل چجوری درست میشه

کالری پاستیل شکری چشمی + پاستیل چجوری درست میشه