مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مرداد 1401 ساعت 06:022022-08-08سياسي

روایت یک خبرنگار از شجاعت مادران شهدای یک روستا


«محمود مختاریان» پیشکسوت رسانه کشور در بیان خاطراتش در این عرصه می گوید؛ از یک روستای 150 نفری که 32 نفر شهید شدند کسی از ستاد هماهنگی جنگ منطقه تمایل به رساندن خبر نبود و فردی اعلام آمادگی کرد که خبر شهادت را به خانواده شهدا می دهد و خانمی که در حال آش پختن .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان سوادکوه، محمود مختاریان دارای سوابق طولانی در عرصه رسانه و از دست اندرکاران شناخته شده روزنامه های پرتیراژ کشور است؛ به مناسبت روز خبرنگار به بیان خاطره ای در این حوزه می پردازد .

* 32 شهید از روستای 150 نفری این خبرنگار قدیمی با بیان خاطره ای درباره رساندن خبر شهادت به خانواده این شهدا می گوید؛ در یک مقطعی از طریق روزنامه کیهان علاوه بر خبرنگارانی که برای ارسال گزارش و خبر به جبهه ها اعزام می شدند بقیه خبرنگاران روزنامه هم برای ارتباط نزدیک با موضوع دفاع مقدس به جبهه اعزام می شدند،.

از یک روستای 150 نفری که 32 نفر شهید شدند کسی از ستاد هماهنگی جنگ منطقه تمایل به رساندن خبر نبود و فردی اعلام آمادگی کرد که خبر شهادت را به خانواده شهدا می دهد و خانمی که در حال آش پختن در آن روستا بود در پاسخ به خبررسان شهادت که به دنبال کدخدا بود گفت؛ که می دانیم آمدید تا خبر شهادت فرزندان را به ما بدهید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت یک خبرنگار از شجاعت مادران شهدای یک روستا

روایت یک خبرنگار از شجاعت مادران شهدای یک روستا