مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مرداد 1401 ساعت 18:372022-08-07سياسي

سردار غیب پرور: فداکاری امثال شهیدان اسکندری و حججی سبب نابودی گروهک های شیطانی شد


جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه امام علی(ع) با اشاره به اینکه داعش زاییده آمریکا بود، گفت: رشادت ها و فداکاری های امثال شهید اسکندری و شهید حججی منجر به نابودی گروهک های تروریستی و شیطانی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لامرد، سردار غلامرضا غیب پرور امروز در میان مردم عزادار لامرد در ایین تشییع شهید اسکندری اظهار داشت: فداکاری امثال شهید اسکندری و شهید حججی باعث شد تا گروهک های شیطانی امثال جیش العدل و داعش نابود شوند و امروز جبهه مقاومت مجهز به سلاح هایی شده است که به راحتی می تواند از خود دفاع کند.

وی با اشاره به اینکه داعش خبیث به نام اسلام، وحشیانه می تازید، نوامیس مسلمین و غیر مسلمین را مورد حمله قرار می داد و شهر ها را غارت می کردند و از هر کردار زشتی کوتاهی نداشتند، گفت: ما معتقدیم که داعش زاییده آمریکا بود و آمده بودند تا اسراییل را مستحکم و قدرتمند کنند که به خواست خداوند فروپاشی آن ها را در آینده نزدیک خواهید دید.

غیب پرور با بین اینکه کسانی در جبهه حق ماندگارند که دائماً فعال باشند و جبهه حق دچار غفلت، بی کاری، خواب و دچار تردید نمی شود، ادامه داد: باید در جبهه اسلام باشیم و پرچم جمهوری اسلامی ایران را بلند کنیم و گوش به فرامین امام خامنه ای عزیز باشیم و اگر نبودیم در لشکر مقابل هستیم و جای سومی هم نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار غیب پرور: فداکاری امثال شهیدان اسکندری و حججی سبب نابودی گروهک های شیطانی شد

سردار غیب پرور: فداکاری امثال شهیدان اسکندری و حججی سبب نابودی گروهک های شیطانی شد