مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مرداد 1401 ساعت 10:222022-08-06دانش

موشن گرافی انتخاب رشته کنکور سراسری منتشر شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نتایج اولیه کنکور سراسری 1401 به صورت کارنامه تهیه و بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته و داوطلبان می توانند با وارد کردن اطلاعات مورد نیاز، - موشن گرافی انتخاب رشته کنکور سراسری سال 1401 از سوی سازمان سنجش آموزش کشور به منظور آشنایی داوطلبان با نحوه انتخاب رشته منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نتایج اولیه کنکور سراسری 1401 به صورت کارنامه تهیه و بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته و داوطلبان می توانند با وارد کردن اطلاعات مورد نیاز، کارنامه نتیجه اولیه خود را مشاهده کنند.

انتخاب رشته برای انتخاب کدرشته محل های با آزمون و پذیرش صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی بدون آزمون در یک فرم و حداکثر تا 150 رشته محل، انجام می شود.

فرآیند انتخاب رشته این دو جداگانه نخواهد بود و توضیحات کامل این دو روش پذیرش در دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته (راهنمای شماره 2) به تفکیک ارائه شده است.

دفترچه راهنمای گروه های آزمایشی علوم انسانی و علوم ریاضی و فنی و بخش پیوست ها جمعه 14 مرداد ماه منتشر شده است و دفترچه راهنمای گروه های آزمایشی علوم تجربی، هنر و زبان های خارجی شنبه 15 مرداد ماه و دفترچه راهنمای رشته های پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی همه گروه های آزمایشی به صورت جداگانه تا عصر روز سه شنبه 18 مرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موشن گرافی انتخاب رشته کنکور سراسری منتشر شد

موشن گرافی انتخاب رشته کنکور سراسری منتشر شد