مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 تیر 1401 ساعت 19:172022-07-07سياسي

حضور روحانیت امید به آینده را در مردم زلزله زده تقویت کرده است


مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: حضور طلاب و روحانیون در بازگشت روحیه و امید به آینده در بین زلزله زدگان این استان به ویژه نسل جدید بسیار موثر بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام موسی پولادی مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان در بازدید از مناطق زلزله زده هرمزگان اظهار داشت: طلاب و روحانیون بسیجی تا آخرین لحظه در کنار زلزله زدگان غرب هرمزگان خواهند ماند.

وی افزود: به لطف الهی از نخستین روزهای زلزله حضور طلاب و روحانیون بسیجی در مناطق زلزله زده غرب استان بسیار دلگرم کننده بوده است.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان تصریح کرد: پس از وقوع زلزله بامداد شنبه یازدهم تیرماه طلاب و روحانیون بسیجی در قالب گروه های جهادی در مناطق آسیب دیده حضور یافته و برای تسکین آلام مردم دست به کار شدند.

حجت الاسلام پولادی ادامه داد: گروه های جهادی با اهتمام جدی برای کمک به آسیب دیدگان زلزله از همان لحظات ابتدایی حادثه در کنار مردم حاضر شدند و با نصب چادر، کانکس، بیمارستان صحرایی، آواربرداری و توزیع اقلام سرمایشی و همچنین غذای گرم به یاری زلزله زدگان شتافتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور روحانیت امید به آینده را در مردم زلزله زده تقویت کرده است

حضور روحانیت امید به آینده را در مردم زلزله زده تقویت کرده است