مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 تیر 1401 ساعت 07:172022-07-07اقتصادي

دو پیشنهاد قیمت گذاری خودرو به شورای عالی امنیت ملی


دبیر انجمن صنایع همگن نیرو محرکه و قطعه سازان خودروی کشور گفت: نرخ گذاری در حاشیه بازار یا عرضه در بورس، دو پیشنهاد ارائه شده در شورای عالی امنیت ملی برای قیمت گذاری خودرو است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، آرش محبی نژاد امروز در گفت وگو با ایرنا افزود: این جلسه با حضور شورای هماهنگی صنعت خودرو کشور اعم از نمایندگان انجمن های قطعه سازی، انجمن خودروسازی و خودروسازان ایرانی تشکیل شد و جمع بندی نظرات در خصوص شیوه قیمت گذاری خودرو به دو روش یاد شده رسید.

وی توضیح داد: در این جلسه پیشنهاد شد یا قیمت خودرو در حاشیه بازار تعیین شود و یا اینکه با توجه به تامین قطعات تولید خودرو و همچنین اجزا و قطعات مورد نیاز قطعه سازان در بورس، خودرو نیز در بورس عرضه و کشف قیمت شود.

این مقام صنفی تصریح کرد: البته هر دو روش شیوه های خوبی نیستند، اما به نظر می رسد در شرایط فعلی راه دیگری باقی نمانده باشد.

محبی نژاد گفت: این دو پیشنهاد به صورت مشخص به شورای عالی امنیت ملی ارائه شد و امیدواریم به یکی از آنها ترتیب اثر داده شود.

پیش نیازهای دستیابی به تیراژ 1.

6 میلیون دستگاه خودرو دبیر انجمن صنایع همگن نیرو محرکه و قطعه سازان خودروی کشور ادامه داد: همچنین در این جلسه مسائل و مشکلات موجود بر سر راه رسیدن به کیفیت و تیراژ مورد انتظار مسوولان کشور به ویژه در راستای ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو پیشنهاد قیمت گذاری خودرو به شورای عالی امنیت ملی

دو پیشنهاد قیمت گذاری خودرو به شورای عالی امنیت ملی