مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 تیر 1401 ساعت 21:572022-07-06سياسي

ایجاد اشتغال و نگرش جدید در سبک زندگی از عوامل مهم تحقق جوانی جمعیت


استاندار خراسان شمالی فراهم کردن بستر اشتغال و معیشت خانواده ها و نگرش جدید در سبک زندگی را از مهم ترین عوامل تحقق جوانی جمعیت عنوان کرد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، عصر امروز محمد رضا حسین نژاد، استاندار خراسان شمالی در ستاد حمایت از خانواده و جوانی جمعیت فراهم کردن بستر اشتغال و معیشت خانواده ها و نگرش جدید در سبک زندگی را از مهم ترین عوامل تحقق جوانی جمعیت عنوان و اظهارکرد: برای تحقق این موارد همت و تلاش دستگاه های اجرایی متولی الزامی است.

وی گفت: اگر دستگاه های اجرایی متولی در مسیر درست فرهنگ سازی و نهادینه کردن موضوع فرزند آوری قدم های موثری بردارند بدون شک دیگر دغدغه جامعه ای سالمند را نخواهیم داشت.

استاندار خراسان شمالی رسالت دستگاه های فرهنگی در حوزه فرزندآوری را انجام اقدامات فرهنگی با تاکید بر خلافیت و ایجاد مشوق ها برای خانواده ها دانست و افزود: با حمایت از معیشت خانواده ها، افزایش امید به زندگی و اعطای تسهیلات می توان در این مسیر به استمرار موضوع جوانی جمعیت استان کمک کرد.

وی تصریح کرد: اگر در حوزه جوانی جمعیت و ترغیب به فرزندآوری دستگاه های اجرایی متولی فراتر از قانون اقدام کنند، می توانیم تجربیات خود را به عنوان استانی الگو در اختیار سایر استانهای کشور نیز قرار دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد اشتغال و نگرش جدید در سبک زندگی از عوامل مهم تحقق جوانی جمعیت

ایجاد اشتغال و نگرش جدید در سبک زندگی از عوامل مهم تحقق جوانی جمعیت