مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 تیر 1401 ساعت 19:522022-07-06اقتصادي

جریمه 14 میلیاردی یک فروشگاه اینترنتی


عرضه کننده روغن موتور تاکنون نسبت به ثبت سامانه جامع تجارت اقدام نکرده بنابراین پرونده قاچاق و گرانفروشی این واحد در محل بررسی و به پرداخت 770 میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شد.

- رییس سازمان تعزیرات حکومتی گفت: این فروشگاه اینترنتی که شبکه توزیع گسترده ای در بازار دارد ، ملزم به اصلاح قیمت 3 قلم کالای روغن موتور، پوشک و شکر و پرداخت 14 میلیارد تومان جزای نقدی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما، احمد اصانلو در حاشیه گشت مشترک تعزیرات حکومتی در یکی از فروشگاه های عرضه روغن موتور در تهران همچنین در مورد حضور گشت مشترک در انبار و فروشگاه مرکز عرضه روغن موتور دیگری، افزود: این عرضه کننده روغن موتور تاکنون نسبت به ثبت سامانه جامع تجارت اقدام نکرده بنابراین پرونده قاچاق و گرانفروشی این واحد در محل بررسی و به پرداخت 770 میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شد.

وی به رویکرد پیشگیرانه سازمان تعزیرات حکومتی از وقوع تخلفات اشاره کرد و گفت: جلسه ای با حضور مدیران کارخانه های تولید روغن در سازمان تعزیرات تشکیل و با گفتمان انجام شده توافق شد که مدیران این شرکت ها تولیدات خود را نسبت به بازه زمانی مشابه سال قبل 10 درصد افزایش دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریمه 14 میلیاردی یک فروشگاه اینترنتی

جریمه 14 میلیاردی یک فروشگاه اینترنتی