مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 تیر 1401 ساعت 14:122022-07-06دانش

وزیرعلوم کشورمالی: از توانمندی ها و دستاوردهای ایران شگفت زده شدم


آمادو کیتا» وزیر تحصیلات عالی و تحقیقات علمی کشور مالی پس از بازدید از سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران گفت:به نظرم بعد از بازگشت به مالی ارتباطات با ایران می تواند به طور خیلی وسیعی توسعه پیدا کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، آمادو کیتا وزیر تحصیلات عالی و تحقیقات علمی کشور مالی پس از بازدید از سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس از پیشرفت های علمی و فناوری ایران استقبال کرد و گفت: از تکنولوژی ها و دستاوردهای موجود در ایران شگفت زده شدم.

کشور مالی از توانمندی های سازمان پژوهش های علمی و صنعتی  ایران در بخش پژوهشگاه و  پارک  به ویژه ارتباط میان پژوهشگاه، پارک علم و فناوری و دانشگاه استقبال می کند.

ما تمایل داریم که این ارتباط را با ایران برقرارکنیم.

وی در ادامه با اشره به ظرفیت های کشورمالی برای توسعه تعاملات میان ایران و این کشور توضیح داد:کشورمالی یک کشور درحال توسعه است که کشاورزی و مباحث فناوری و توسعه تکنولوژی در این حوزه حائز اهمیت است.

همچنین مباحث کاربردی و برقراری ارتباط میان این موارد برای ما اهمیت دارد.

آمادو کیتا  ضمن ابراز علاقه به شکل گیری ارتباط میان کشور مالی و سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران، درخصوص انتظارات خود از این سازمان توضیح داد: از سازمان پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیرعلوم کشورمالی: از توانمندی ها و دستاوردهای ایران شگفت زده شدم

وزیرعلوم کشورمالی: از توانمندی ها و دستاوردهای ایران شگفت زده شدم