مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 تیر 1401 ساعت 13:472022-07-06سياسي

طرح رتبه بندی خبرنگاران اجرا شود


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان با تأکید بر ضرورت طرح رتبه بندی خبرنگاران به منظور پالایش و ایجاد بانک اطلاعاتی گفت: آنچه امروز در ارشاد وجود دارد به روز نیست و باید این رتبه بندی و نظام مندی برای پالایش که به ما برای شناسایی کمک می کند به سرعت انجام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، رضا ثقتی امروز در جمع بانوان بسیج رسانه استان گیلان در سازمان بسیج رسانه با تبریک روز قلم اظهار کرد: بخشی از وظایف ذاتی سپاه و بسیج در جایی دیگر تعریف شده اما در تمام حوزه ها کمک حال شده است.

وی با بیان اینکه مقوله فرهنگ، مقوله ای فراسازمانی است، گفت: حوزه اقلیمی بسیاری وسیعی داریم و چیزی در جامعه نیست که ربطی به حوزه فرهنگ و هنر و دیانت مردم نداشته باشد پس از تمام سازمان ها می خواهیم در این حوزه وظایف ذاتی خود برنامه ریزی کنند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان با اذعان به اینکه تمام مطالبات مطرح شده توسط بانوان خبرنگار به حق بود، افزود: یک ماه دیگر این جلسه باید تکرار شود تا مطالبات بیان شده به صورت مکتوب به اداره ارشاد برسد چرا که برخی از مطالبات با یک تلفن و پیگیری ساده قابل حل است.

ثقتی با اشاره به طرح مسکن ملی خبرنگاران بیان کرد: این طرح در شورایی که متشکل از بنیاد مسکن و مدیران خبرگزاری هاست پیگیری می شود، ما یک مشکلی ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح رتبه بندی خبرنگاران اجرا شود

طرح رتبه بندی خبرنگاران اجرا شود