مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 تیر 1401 ساعت 13:272022-07-06سياسي

عملیات عمرانی پارکینگ شرقی حرم قم تا دو ماه آینده آغاز می شود


شهردار قم با بیان اینکه پروژه های شهری با محوریت قرار دادن حرم مطهر بانوی کرامت به عنوان مرکز شهر دنبال می شود، گفت: پروژه پارکینگ شرقی نزدیک به هزار و 200 میلیارد تومان برآورد شده است که تا دو ماه آینده این پروژه را شروع خواهیم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان مقدس حضرت معصومه(س)، نشست طرح بهسازی اطراف حرم مطهر بانوی کرامت با حضور آیت الله سعیدی تولیت آستان مقدس قم، محمدتقی شاهچراقی استاندار، سقاییان نژاد شهردار و جمعی از مدیران استانی روز گذشته در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد.

آیت الله سعیدی در این نشست با بیان اینکه حرم مطهر حضرت معصومه(س) مرکز شهر مقدس قم است ودر اجرای طرح های عمرانی اولویت باید با حرم مطهر باشد، گفت: در طرح های توسعه ای اگر مسجدی سر راه است تا جایی که امکان دارد باید سعی شود که مسجد خراب نشود ولی اگر وجود مسجد مزاحم مصالح مردم باشد فقها اجازه تخریب مسجد را داده اند.

وی گفت: وقتی مسجدی که مال خدا است و وقف است و اهمیت دارد را به خاطر رفاه مردم و حفظ جان مردم اجازه تخریب می دهند طبیعتا چیزهای دیگر اهمیتشان از مسجد بالاتر نیست و روشن است که چطور باید رفتار کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات عمرانی پارکینگ شرقی حرم قم تا دو ماه آینده آغاز می شود

عملیات عمرانی پارکینگ شرقی حرم قم تا دو ماه آینده آغاز می شود