مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 تیر 1401 ساعت 12:522022-07-06سياسي

کارلوس سانتانا روی صحنه از هوش رفت!/علت گرمازدگی شدید و بی آبی بدن


بر اساس بیانیه نماینده وی، سانتانا مشهورترین نوازنده گیتار حال حاضر جهان در اثر گرمازدگی و کم آبی تحت هشیاری خود را ازدست داد و برای مراقبت های پزشکی به بخش اورژانس بیمارستان مک لارن کلارکستون منتقل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار موسیقی خبرگزاری فارس به نقل از ورایتی ، کارلوس سانتانا، نوازنده باسابقه گیتاریست سه شنبه شب در حین کنسرت در سالن موسیقی پاین ناب در کلارکستون، میشیگان روی صحنه بیهوش شد، اما به سرعت مورد مداوا قرار گرفت و در حالی که او را از صحنه خارج می کردند، برای طرفداران دست تکان داد.

 بر اساس بیانیه نماینده وی، سانتانا در اثر گرمازدگی و کم آبی تحت هشیاری خود را ازدست داد و برای مراقبت های پزشکی به بخش اورژانس بیمارستان مک لارن کلارکستون منتقل شد.

مدیر برنامه سانتانا، مایکل وریونیس، اواخر روز سه شنبه بیانیه ای صادر کرد و گفت که این نوازنده حالش خوب است، اگرچه کنسرت برنامه ریزی شده برای فردا [6 جولای] در پاویلیون در دریاچه ستاره در بورگتس تاون، به تاریخ دیگری موکول خواهد شد.

  منابع می گویند که سانتانا حدود 20 دقیقه از برنامه اش نگذشته بود که در ابتدای آهنگ شادی (Jo) به یکباره بر زمین افتاد و بیهوش شد.

 طبق توییتی از روپ راج از دیترویت، پرسنل پزشکی روی صحنه هجوم آوردند و در ابتدا از جمعیت خواسته شد که به دلیل یک مشکل پز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارلوس سانتانا روی صحنه از هوش رفت!/علت گرمازدگی شدید و بی آبی بدن

کارلوس سانتانا روی صحنه از هوش رفت!/علت گرمازدگی شدید و بی آبی بدن