مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 تیر 1401 ساعت 12:322022-07-06سياسي

جاده اصلی کوهبنان هرچه سریع تر تعیین تکلیف شود


نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس با اشاره به اینکه تنها شهرستانی که جاده اختصاصی ندارد، کوهبنان است، گفت: کار احداث جاده جدید چندین سال طول کشیده و برای اتمام کار به اراده و عزم ملی نیاز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، عفت شریعتی کوهبنانی امروز در جلسه مجمع نمایندگان استان با استاندار کرمان با اشاره به در پیش بودن سفر رییس جمهور به استان کرمان خواستار اقدامات لازم جهت تسریع در طرح تامین آب شهرهای زرند و کوهبنان از خلیج فارس در مصوبات سفر ریاست جمهوری شد.

 نماینده مردم کوهبنان و زرند به بحران آب در حوزه انتخابیه اش اشاره کرد و گفت: شهرستان زرند جزو شهرهای مواجه با تنش آبی کشور قرار دارد که این اتفاق بسیار نگران کننده است.

وی همچنین با اشاره به  تصادفات اخیر محور کوهبنان - زرند، خواستار ساماندهی محور اصلی این مسیر شد و گفت: احداث و تکمیل  مسیر جدید، علاوه بر رفع نقاط حادثه خیز، موجب کوتا ه شدن 30 کیلومتری راه دسترسی به کوهبنان نیز می شود.

 شریعتی با اشاره به اینکه تنها شهرستانی که جاده اختصاصی ندارد، کوهبنان است، گفت: کار احداث جاده جدید چندین سال طول کشیده و برای اتمام کار به اراده و عزم ملی نیاز است.

نماینده مردم زرند و کوهبنان تصریح کرد: جاده فعلی فرسوده و دارای پیچ و خم فراوان است و مسیر کامیون های حمل زغال سن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاده اصلی کوهبنان هرچه سریع تر تعیین تکلیف شود

جاده اصلی کوهبنان هرچه سریع تر تعیین تکلیف شود