مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 تیر 1401 ساعت 12:172022-07-06دانش

تفاهم نامه میان دانشگاه صنعتی امیرکبیر و شرکت پتروشیمی زاگرس امضا شد


تفاهم نامه همکاری میان دانشگاه صنعتی امیرکبیر و شرکت پتروشیمی زاگرس با هدف توسعه همکاری های طرفین در حوزه های علمی و پژوهشی امضاء شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، تفاهم نامه میان دانشگاه صنعتی امیرکبیر و شرکت پتروشیمی زاگرس با محوریت ارائه تجربیات پژوهشی و صنعتی دانشگاه در حوزه͏ های متعدد مورد نیاز صنایع پتروشیمی، استفاده از نیروهای انسانی متخصص دانشگاه و استفاده از امکانات و تجهیزات آزمایشگاهی دانشگاه منعقد شده است.

ارتقای همکاری مشترک و استفاده از ظرفیت͏های شرکت͏های استارتاپی و دانش͏ بنیان دانشگاه صنعتی امیرکبیر، همکاری در زمینه نوآوری مرتبط با صنعت پتروشیمی، استفاده از امکانات و خدمات موجود و داده͏ های اطلاعاتی دو مرکز در راستای اجرای طرح͏ های مشترک در زمینه نوآوری حوزه کاری شرکت، برگزاری همایش͏ های علمی، کارگاه͏ های آموزشی و نوآوری و دوره͏ های تخصصی و فراهم سازی زمینه حضور اعضای هیئت علمی و پژوهشگران در آن و همکاری در انجام داوری و پایش پیشنهادات ارائه شده به مرکز نوآوری شرکت از دیگر محورهای این تفاهم نامه است.

همچنین در این تفاهم نامه بر تلاش در راستای برطرف سازی نیازهای شرکت در زمینه نوآوری، اولویت قراردادن عناوین تحقیقاتی پیشنهادی و یا توافق شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم نامه میان دانشگاه صنعتی امیرکبیر و شرکت پتروشیمی زاگرس امضا شد

تفاهم نامه میان دانشگاه صنعتی امیرکبیر و شرکت پتروشیمی زاگرس امضا شد