مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 تیر 1401 ساعت 12:172022-07-06بين الملل

عراق آماده میزبانی از مذاکرات ایران - سعودی


پیش از این نیز یک منبع آگاه اعلام کرد که از سرگیری روابط ایران و عربستان قرار است در بغداد و با حضور مسئولین دو کشور و همچنین مشارکت مصطفی الکاظمی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، یک روزنامه عراقی با اشاره به پیشرفت مذاکرات میان ایران و عربستان اعلام کرد که بغداد آماده میزبانی از نشست مهم میان تهران و ریاض می شود و انتظار می رود که در این نشست وزیران خارجه دو کشور حضور یابند و از خاک عراق از سرگیری روابط میان دو کشور را اعلام کنند.

روزنامه عراقی المدی اعلام کرد که بغداد آماده برگزاری نشستی مهم میان ایران و عربستان می شود و قرار است که طی آن از سرگیری روابط میان دو کشور اعلان شود و برخی تحلیلگران بر این باورند که وساطت عراق نقش بسیار زیادی در نرم شدن روابط تهران و ریاض و عبور از اختلافات داشته است.

عامر الفایز، عضو کمیسیون روابط خارجی پارلمان عراق در گفت وگو با این روزنامه تاکید کرد: وساطت عراق میان ایران و عربستان در راستای نزدیک کردن رویکرد ها میان دو کشور و ارسال پیام های مثبت به تمام دنیا است.

تلاش های بغداد در نزدیک کردن رویکردها و تقویت روابط میان ایران و عربستان موفقیت آمیز بود و به زودی دیدار مستقیمی میان دو کشور در سطح بلند پایه در خاک عراق انجام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عراق آماده میزبانی از مذاکرات ایران - سعودی

عراق آماده میزبانی از مذاکرات ایران - سعودی