مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 تیر 1401 ساعت 11:122022-07-06سياسي

طرح جهش کیفیت ایران خودرو یک گام رو به جلو است


عضو هیات رییسه کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی طرح جهش کیفیت ایران خودرو در حوزه موتور و گیربکس را یک گام رو به جلو و نخستین گام در راستای حفظ بازار گسترده خودروهای داخلی اعلام کرد و گفت: موتور و گیربکس بخش اصلی و نه ظاهری خودرو است که ایران خودرو در نخستین اقدام به آن پرداخته و امیدواریم با موفقیت همراه باشد.

علی اکبر علیزاده برمی، طرح جهش کیفیت ایران خودرو در حوزه موتور و گیربکس را یک گام رو به جلو دانست و اظهار داشت: طرح جهش کیفیت ایران خودرو نخستین گام در راستای حفظ بازار گسترده خودروهای داخلی است و این خودروساز نباید به این دو اقدام بسنده نموده و به موجب آن انتظار بازگشت اطمینان کامل جامعه به این صنعت را داشته باشند.

وی افزود: خودروسازان می بایست اطمینان عمومی از دست رفته به این صنعت را به تدریج بازسازی نمایند و تغییر رویکرد خود در این جهت را به طور عملی به جامعه نشان دهند تا مصرف کنندگان نسبت به ارتقای کیفیت خودروهای تولید داخل و خدمات پس از فروش اطمینان حاصل نمایند.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب که مردم نسبت به حیاتی بودن صنعت خودروی کشور آگاه هستند، عنوان داشت: مردم علاقمند به کالای ایرانی و صنعت داخلی هستند و با توجه به دو سویه بودن این موضوع باید حفظ حقوق مصرف کنندگان نیز موردتوجه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح جهش کیفیت ایران خودرو یک گام رو به جلو است

طرح جهش کیفیت ایران خودرو یک گام رو به جلو است