مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 تیر 1401 ساعت 10:022022-07-06دانش

دستور شورای عالی انقلاب فرهنگی به وزارت بهداشت درباره افزایش ظرفیت دندانپزشکی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی، حجت الاسلام سعیدرضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در حاشیه جلسه 865 شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: - دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی خبر داد که در این شورا مصوب شد تا زیرساخت های لازم برای جذب دانشجوی پزشکی عمومی و دندانپزشکی فراهم شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی، حجت الاسلام سعیدرضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در حاشیه جلسه 865 شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: در این جلسه ماده واحده ای مبنی بر تقویت زیرساخت های وزارت بهداشت و درمان در حوزه آموزش پزشکی و دندانپزشکی مصوب شد که سازمان برنامه و بودجه و همچنین سازمان امور اداری و استخدامی اقداماتی به لحاظ تقویت منابع مالی و منابع انسانی انجام دهند که زیرساخت های لازم را برای جذب دانشجوی پزشکی عمومی و همچنین دندانپزشکی فراهم کنند.

وی همچنین درباره دستور دیگر این جلسه افزود: دستگاه های مختلف گزارش هایی درباره وضعیت اجتماعی و وضعیت حجاب و عفاف ارائه کردند.

واقعیت این است که مطالبات مردمی در سطح گسترده ای ناظر بر نگرانی از سلامت خانواده، سلامت فرزندان و سلامت نسل جوان است که گزارش های ارائه شده نشان دهنده این است که مهندسی های شبکه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور شورای عالی انقلاب فرهنگی به وزارت بهداشت درباره افزایش ظرفیت دندانپزشکی

دستور شورای عالی انقلاب فرهنگی به وزارت بهداشت درباره افزایش ظرفیت دندانپزشکی