مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 تیر 1401 ساعت 09:422022-07-06پزشكي

مراجعه 135 نفر بر اثر حیوان گزیدگی به بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان


رییس بیمارستان خاتم الانبیا(ص) زاهدان گفت: از ابتدای امسال تاکنون 135 نفر بر اثر حیوان گزیدگی به این بیمارستان مراجعه و مراحل درمان را طی کرده اند.

- محمدرضا میرادی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: در سال گذشته، 480 نفر و از ابتدای امسال تاکنون 135 نفر بر اثر حیوان گزیدگی به این بیمارستان مراجعه و مراحل درمان را طی کرده اند.

رییس بیمارستان خاتم الانبیا(ص) زاهدان با بیان اینکه موردی از فوت افراد آسیب دیده در بیمارستان خاتم ثبت نشده است، گفت: در حیوان گزیدگی شستشوی زخم باید 15 تا 20 دقیقه با آب و صابون در حمام مستر با آب پرفشار صورت گیرد سپس انجام واکسن کزاز و هاری و در صورت نیاز بایستی سرم ضد هاری نیز داخل و اطراف زخم تزریق شود.

رییس بیمارستان خاتم الانبیا(ص) زاهدان بیان کرد: در این مرکز با توجه به موجود بودن حمام مستر امکان شستشوی صحیح زخم ها وجود دارد.

 اجرای طرح واکسیناسیون هاری سگ های قلاده دار در شهرستان مرزی میرجاوه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان میرجاوه نیز از اجرای طرح واکسیناسیون هاری سگ های قلاده دار در شهرستان مرزی میرجاوه خبر داد و گفت:  بیماری هاری همواره به عنوان یکی از بیماری های خطرناک ویروسی  مشترک بین انسان و حیوان و نیز بین پستانداران مطرح بوده است و به دلیل نزدیک شدن زیستگاه های بشری ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراجعه 135 نفر بر اثر حیوان گزیدگی به بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان

مراجعه 135 نفر بر اثر حیوان گزیدگی به بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان