مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 تیر 1401 ساعت 09:172022-07-06سياسي

ایجاد مدیریت یکپارچه فرهنگی در اجرای برنامه های اوقات فراغت


رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران به منظور افزایش هرچه بیشتر نشاط اجتماعی در جامعه خواستار ایجاد مدیریت یکپارچه فرهنگی در اجرای برنامه های اوقات فراغت شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در ادامه بررسی روند چگونگی اجرای برنامه های اوقات فراغت با سازمانهای شهرداری تهران تشکیل جلسه داد.

نرگس معدنی پور، رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا با بیان اینکه متولی اصلی برنامه های فرهنگی و اجتماعی اوقات فراغت شهروندی معاونت فرهنگی واجتماعی شهرداری تهران است، گفت: بر اساس وظایف محوله،  سایر سازمان ها، شرکت ها و ادارات کل شهرداری تهران نیز چه در حوزه پرسنلی و چه در حوزه شهروندی برای فصل تابستان و اوقات فراغت می بایست پیش بینی های لازم را داشته باشند.

وی ادامه داد: امسال بعد از دو سال تعطیلی برنامه های فراغتی و تفریحی، بسیاری از شهروندان طالب استفاده از برنامه های اوقات فراغت شهرداری هستند و حتما امسال خیل عظیمی از مردم از برنامه ها استقبال خواهند کرد که این خود یک فرصت و ظرفیت بزرگی را در اختیار مدیریت شهری قرار میدهد تا با ارائه برنامه های پربار سطح نشاط اجتماعی در جامعه را ارتقاء ببخشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد مدیریت یکپارچه فرهنگی در اجرای برنامه های اوقات فراغت

ایجاد مدیریت یکپارچه فرهنگی در اجرای برنامه های اوقات فراغت