مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 تیر 1401 ساعت 20:372022-07-05فناوري

نحوه ی راه اندازی تلفن ثابت اینترنتی مخابرات


نیازمند تجهیزات سخت افزاری مثل سرور ، تلفن آی پی فون و پسیو شبکه مراحل راه اندازی و پیاده سازی سرویس پس از دریافت خط تلفن چگونه می باشد؟ ابتدا می بایست پسیو شبکه بعد از رانژه شدن و دریافت بوق خط می بایست سرویس مرکز تماس voip خود را راه اندازی کنید.

نحوه ی راه اندازی پسیو شبکه ابتدا می بایست مکان هایی که میخواهید تلفن رومیزی قرار بگیرد را مشخص کنید سپس محل قرارگیری سرور را مشخص کنید و از محل سرور تا محل تلفن ها کابل شبکه کابل کشی شود که بتوانید به کمک کابل شبکه تلفن ها را به سرور وصل کنید.

در صورتی تلفن های رومیزی شما نیاز به برق دارد می بایست کابل برق هم در کنار کابل شبکه کشیده شود تا تلفن ها به برق متصل شوند.

نحوه ی راه اندازی مرکز تماس ویپ سرویس مرکز تماس ما این امکان را به شما می دهد تا داخلی های مختلفی را تعریف کنید و برای تماس هاتون سناریوی تماس ورودی و خروجی بچینید و به کمک مرکز تماس ویپ میتوانید تلفن گویا تعریف کنید و صف تماس ، نظرسنجی پایان مکالمه ، دایورت تماس ، انتقال مکالمه ، شنود آنلاین ، گزارشات تماس به صورت نموداری با قابلیت ذخیره در اکسل ، امکان اتصال به سی آر ام از مهمترین امکانات سرویس مرکز تلفن ویپ می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه ی راه اندازی تلفن ثابت اینترنتی مخابرات

نحوه ی راه اندازی تلفن ثابت اینترنتی مخابرات