مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 تیر 1401 ساعت 13:372022-07-05سياسي

مراسم مسلمیه از پانزدهم تا هفدهم تیر در شهرری برگزار می شود


ویژه برنامه های مراسم «مسلمیه» به میزبانی آستان مقدّس حضرت عبدالعظیم(ع) با حضور هیئات عزاداری شب های پانزدهم، شانزدهم و هفدهم تیر ماه در شهرری برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، همزمان با فرا رسیدن ایّام شهادت حضرت مسلم بن عقیل(ع)، آستان مقدّس حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام، پانزدهم، شانزدهم و هفدهم تیر ماه، بعد از نماز مغرب و عشاء، آماده برگزاری مراسم سوگواری مسلمیه و میزبانی از هیئات مذهبی است.

بنا به این سنت دیرینه، جمعی از هیأت های عزاداری در قالب دسته های سوگوار از تهران و اقصی نقاط کشور در ایام شهادت حضرت مسلم بن عقیل(ع)، در حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام حضور یافته و به برپایی مراسم عزاداری می پردازند.

  در این سه شب دسته های سینه زن در صحن های حرم مطهر تجمّع کرده و مراسم باشکوهی را به یاد نخستین شهید واقعه جانسوز کربلای حسینی برپا می کنند.

بر اساس این گزارش، آستان مقدّس طبق سنوات گذشته در آستانه فرارسیدن ایّام مسلمیه، با انجام تمهیدات لازم برای برگزاری این مراسم در حرم مطهر و همچنین تجهیز واحدهای مختلف اعم از انتظامات، دفاتر خدمات زائر، امور فنی، دارالشفاء کوثر، اماکن متبرکه، روابط عمومی و غیره در این شب ها، آمادگی های لازم را برای حضور هیأت های عزادار و عاشقان آل الله فراهم نموده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم مسلمیه از پانزدهم تا هفدهم تیر در شهرری برگزار می شود

مراسم مسلمیه از پانزدهم تا هفدهم تیر در شهرری برگزار می شود