مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 تیر 1401 ساعت 13:372022-07-05سياسي

نریمانی و میرزامحمدی در جمکران دعای توسل و عرفه می خوانند


مراسم هفتگی قرائت دعاهای توسل، کمیل و ندبه در مسجد مقدس جمکران این هفته نیز در روزهای سه شنبه، پنجشنبه و جمعه 14، 15 و 16 تیرماه و مراسم قرائت دعای عرفه نیز 18 تیرماه برگزار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، مراسم هفتگی قرائت دعاهای توسل، کمیل و ندبه در مسجد مقدس جمکران این هفته نیز در روزهای سه شنبه، پنجشنبه و جمعه 14، 15 و 16 تیرماه برگزار خواهد شد.

امشب سه شنبه 14 تیرماه مراسم قرائت دعای توسل با عنوان توسل به حریم کبریا با سخنرانی حجت الاسلام تراشیون و قرائت دعای سید رضا نریمانی به مناسبت ایام شهادت امام باقر(ع)، بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار خواهد شد.

  در روز پنجشنبه 16 تیرماه و در شام شهادت امام پنجم شیعیان مراسم قرائت دعای کمیل با عنوان کمیل عارفانه با سخنرانی حجت الاسلام خلج و قرائت دعای جواد برزگر برگزار می شود.

روز جمعه 17 تیرماه، مراسم قرائت دعای ندبه با عنوان ندبه انتظار از ساعت 6 صبح با سخنرانی حجت الاسلام مهدوی ارفع و قرائت دعای علی مهدوی نژاد برگزار می شود.

این مراسم از شبکه قرآن و معارف سیما و شبکه استانی نور پخش زنده خواهد شد.

  روز شنبه 18 تیرماه مصادف با هشتم ماه ذی الحجه روز عرفه، مراسم دعای عرفه در این مسجد، با نوای حجت الاسلام میرزامحمدی از ساعت 18 برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نریمانی و میرزامحمدی در جمکران دعای توسل و عرفه می خوانند

نریمانی و میرزامحمدی در جمکران دعای توسل و عرفه می خوانند