مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 تیر 1401 ساعت 12:472022-07-05سياسي

کنکور برای دانش آموزان ما به غول ترسناکی تبدیل شده است


وزیر آموزش و پرورش درباره برخی انتقادات مطرح شده نسبت به آیین نامه اجرایی رتبه بندی معلمان و ضرورت اصلاح آن گفت: روال اینطور است که هیئت تطبیق آیین نامه را با قانون تطبیق می دهد و اگر مغایرتی داشته باشد برمی گردد و به دولت اعلام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس،  یوسف نوری در حاشیه آیین پایانی چهارمین جشنواره ملی فردوسی که در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد، درپاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه شب گذشته انتقاداتی از سوی رییس کمیسیون آموزش مجلس پیرامون آیین نامه اجرایی رتبه بندی معلمان مطرح و اشکالاتی بر آن وارد و تاکید شده است که باید اصلاح شوند، آیا آیین نامه رتبه بندی قابلیت اصلاح دارد؟   گفت: آیین نامه ها وقتی در دولت تصویب می شوند به هیئت تطبیق می روند و هیئت تطبیق آیین نامه را با قانون تطبیق می دهد  و اگر مغایرتی داشته باشد برمی گردد و به دولت اعلام می شود.

  وی افزود: هنوز چیزی به ما اعلام نکرده اند و تا زمانی که چیزی به ما اعلام نشده باشد ما همان آیین نامه را اجرا می کنیم.

  وزیر آموزش و پرورش همچنین در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر وضعیت برگزاری کنکور در سال آتی و انتشار برخی اخبار مبنی بر عدم اجرای مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در سال 1402 اظهار کرد: هنوز مصوبه ای را ندیده ام، بعدازظهر جلسه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنکور برای دانش آموزان ما به غول ترسناکی تبدیل شده است

کنکور برای دانش آموزان ما به غول ترسناکی تبدیل شده است