مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 تیر 1401 ساعت 12:222022-07-05سياسي

تلاش مجلس برای تسهیل گری در حوزه معادن با تغییر قوانین


رییس کمیسیون صنایع و معادن به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، مصطفی طاهری در پایان دو نشست با فعالان معدنی و فعالان اقتصادی استان زنجان و در جمع خبرنگاران که در محل اتاق بازرگانی زنجان برگزار شد، اظهار کرد: در جلسات امروز که بسیار مثمر ثمر و خوب بود؛ دغدغه ها، موارد و مشکلات فعالان اقتصادی در بخش های مختلف شنیده و پیگیری خواهد شد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه استعلامات حوزه معدن طی سال گذشته در استان زنجان در حدود صفر بوده است، تصریح کرد: با وجود منابع، تنوع و حجم مواد معدنی غنی که در استان زنجان وجود دارد اما در عمل شاهد آن هستیم که مسیر قفل شده است.

وی ادامه داد: تلاش داریم که هم به صورت استانی و هم اگر لازم بود موارد را به صورت ملی پیگیری و حل کنیم.

رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در نشست دوم نیز با فعالان اقتصادی تجار و بازرگانان و صادرکنندگان نکات و موارد فعالان از جمله مشکل فعالان چون رفع تعهدات ارزی مطرح شد، تصریح کرد: حداقل اقدامات ما رفع مشکلات و حمایت از فعالان اقتصادی است.

وی با اشاره به اینکه هماهنگی هایی صورت گرفت که هم در زمینه سرمایه گذاری و هم افزایش تولید ناخالص داخلی استان در بخش صنعت که در سال 1401 یک رشد 15 درصدی در بخش صنعت در نظر گرفته شده است، حرکت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش مجلس برای تسهیل گری در حوزه معادن با تغییر قوانین

تلاش مجلس برای تسهیل گری در حوزه معادن با تغییر قوانین