مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 تیر 1401 ساعت 12:172022-07-05سياسي

حرم قم در سوگ شهادت امام محمد باقر(ع)


مراسم سالروز شهادت امام باقر(ع) با سخنرانی حجج اسلام والمسلمین علی نظری منفرد و حسین مؤمنی و آیت الله کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران در حرم مطهر کریمه اهل بیت(س) برگزار می شود.

- حجت الاسلام علی قاسمی در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به مراسم عزاداری شهادت امام محمد باقر (ع) در حرم مطهر بانوی کرامت اظهار کرد: مراسم شب شهادت چهارشنبه شب بعد از نماز مغرب و عشا در شبستان امام خمینی (ره) با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین علی نظری منفرد و مداحی مهدی سلحشور برگزار می شود.

وی اضافه کرد: در صبح روز شهادت امام محمد باقر (ع) نیز مراسم عزاداری حرم بانوی کرامت از بعد از نماز صبح با قرائت زیارت عاشورا توسط حسن حیدرزاده و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین مؤمنی آغاز می شود و در ادامه قبل از اذان ظهر نیز مراسمی با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حمیدرضا گودرزی و مداحی مهدی تدینی برگزار خواهد شد.

مدیر روابط عمومی و تبلیغات حرم حضرت معصومه(س) با اشاره به اینکه ظهر روز شهادت بعد از نماز عصر مراسم عزاداری با مداحی محمدجواد احمدی در شبستان امام خمینی(ره) برپا خواهد شد، گفت: در عصر روز شهادت نیز محفل انس با قرآن کریم هدیه به امام محمدباقر (ع) به همراه مداحی جواد برزگر برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرم قم در سوگ شهادت امام محمد باقر(ع)

حرم قم در سوگ شهادت امام محمد باقر(ع)