مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 تیر 1401 ساعت 10:522022-07-05سياسي

سردار اشتری: رضایت مقام معظم رهبری از هر پاداش و تشویقی بالاتر است


رضایت مقام معظم رهبری از هر پاداش و تشویقی برای ما بالاتر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، مراسم تجلیل از دست اندرکاران و کارکنان کاشف اموال صندوق امانات بانک ملی با حضور سردار حسین اشتری فرمانده کل انتظامی کشور در سالن کوثر ستاد فرماندهی انتظامی برگزار شد.

سردار حسین اشتری فرمانده انتظامی کشور در این مراسم اظهار داشت: امروز ظرفیت هایی که جمهوری اسلامی دارد بسیار زیاد بوده و اقدامات اثربخشی بعد از انقلاب تا به امروز داشته ایم  با توجه به تحریم ، تهدید و فتنه هایی که رخ داده و  وجود عوامل نفوذی، با عنایت الهی و فرماندهی مقام معظم رهبری توطئه های دشمنان نابود شده و جمهوری اسلامی در اوج اقتدار است.

وی افزود: اگر حوادث و ترفندها را مرور کنیم متوجه می شویم که چقدر قدرتمند بوده ایم البته لطف و عنایت الهی همواره بالای سر مان بوده است اما باید همیشه  به داشته ها و توانمندی های خود توجه کرده و امیدوار به آینده و به گذشته خود  حتی با تمام مشکلاتی که داشتیم افتخار کنیم.

سردار اشتری تصریح کرد: در هر صحنه ای که توطئه، فتنه و جنگی شد مردم پشت سر رهبری بوده و در میدان حضور داشتند ما موفق شدیم.

در این میدان بزرگ، انتظامی کشور از انقلاب تاکنون نقش برجسته ای داشته است و به لطف الهی و هدایت فرمانده معظم کل قوا اقدامات ما توان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار اشتری: رضایت مقام معظم رهبری از هر پاداش و تشویقی بالاتر است

سردار اشتری: رضایت مقام معظم رهبری از هر پاداش و تشویقی بالاتر است