مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 تیر 1401 ساعت 10:472022-07-05سياسي

سرپرست مدیریت توزیع برق شهرستان سرخه معرفی شد


سعید ادب به عنوان سرپرست مدیریت توزیع برق شهرستان سرخه معرفی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سرخه، پیش از ظهر امروز در آیینی با حضور مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان، سعید ادب به عنوان سرپرست مدیریت توزیع برق شهرستان سرخه معرفی شد.

سیدمحمد حسینی نژاد، مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان در این آیین، خدمت به مردم را نوعی عبادت دانست و گفت: عرصه خدمت رسانی توفیقی است که نصیب خدمتگزاران می شود و در زمان مسؤولیت باید قدر فرصت ها را بدانیم و صادقانه و خالصانه خدمت کنیم.

وی با اشاره به اینکه ارائه خدمت به هنگام و به موقع به متقاضیان و مشترکان برق، همواره باید سرلوحه امور قرار داده باشد، افزود: ارتباط شایسته با مسؤولان و مدیران ادارات، نکته مهم دیگری است که باید در عرصه تعاملات مدنظر باشد تا در امور جاری تسهیل سازی شود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان تصریح کرد: اقناع سازی مراجعان با منطق و خوش رویی و سعه صدر، از نکات مهمی است که در عرصه خدمتگزاری باید مورد اهتمام واقع شود و تکریم مردم یک ضرورت است.

حسینی نژاد از تلاش و زحمات مهدی پاک طینت طی تصدی مسؤولیت سرپرستی مدیریت توزیع برق شهرستان سرخه قدردانی کرد و گفت: تعامل شایسته با مسؤولان، ارائه خدمات سریع به مراجعان و اجرای مناسب پروژه های زیرساختی و اصلاح و بهینه سازی شب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست مدیریت توزیع برق شهرستان سرخه معرفی شد

سرپرست مدیریت توزیع برق شهرستان سرخه معرفی شد