مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 تیر 1401 ساعت 10:472022-07-05سياسي

نیم نگاهی به نحوه و روشهای برخورد با بدحجابی و بی حجابی


چه سیاستی حاکم است که اصرار بر مبارزه قانونمند با فساد و ناهنجاریهای زیر پوستی در شهر نیست ولی به دنبال اقدامات نمایشی وتنش زا هست؟ یعنی قابل قبول است که بگوییم مسئولین مربوطه از فساد و ناهنجاریهای زیر پوستی که در حال تولید انواع ناهنجاری وهنجار شکن هست خبر ندارند ؟ - تابناک: اگر اخبار رسانه های رسمی و غیر رسمی را مرور کنید آنچه که مشهود است کنش و واکنشهایی است که درباره اجرای طرح های جدیدی که در حوزه عفاف و حجاب اجرا می شود از سوی طیف های مختلف جامعه ابراز می گردد.

بخشی از جامعه با استقبال از اجرای چنین طرح هایی معتقد هستند که آنقدر شاهد بی حیایی و بی عفتی در سطح جامعه به طور آشکار و علن هستیم که دیگر راهکارهای زیربنایی پاسخگو نبوده و باید با استفاده از قوه قاهره به طور جدی با معضل بدحجابی برخورد کرد و اینکه در حال حاضر هم چنین اوضاعی بر جامعه حاکم شده معلول بی مبالاتی و بی مسئولیتی برخی از مدیران پیشین این حوزه در کشور است.

اما در برابر این طیف ، افرادی قرار دارند که معتقدند اجرای طرح های عفاف و حجاب با راهکارهای قهری به سرمنزل مقصود نمی رسد و حتی ممکن است با ایجاد هزینه های بسیار بر کشور باعث چند پاره شدن و تکه تکه شدن جامعه گردد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیم نگاهی به نحوه و روشهای برخورد با بدحجابی و بی حجابی

نیم نگاهی به نحوه و روشهای برخورد با بدحجابی و بی حجابی