مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 تیر 1401 ساعت 10:422022-07-05سياسي

شناسایی و امحاء 318 کانتینر کالای فاسد شده و غیر قابل مصرف در بندر شهید رجایی


رییس کل دادگستری استان هرمزگان از شناسایی و امحاء 318 کانتینر کالای فاسد شده و غیر قابل مصرف در بندر شهید رجایی بندرعباس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس،  رییس کل دادگستری استان هرمزگان از شناسایی و امحاء 318 کانتینر انواع کالای فاسد شده و مشمول معدومی در انبارها و محوطه بندر شهید رجایی بندرعباس خبر داد.

مجتبی قهرمانی در تشریح جزییات این خبر اظهارداشت: در راستای اجرای دستورات رییس قوه قضاییه مبنی بر لزوم پایش مستمر و تعیین تکلیف کالاهای مرتبط با اموال تملیکی، در جریان بازرسی ها از مجتمع بندری شهید رجایی و پس از بررسی های کارشناسی و تفکیک کالاهای تاریخ مصرف گذشته، تقلبی، فاسد شده و غیر بهداشتی از سایر اقلام موجود، 318 کانتینر کالای فاسد شده و تاریخ مصرف گذشته که از سالیان گذشته باقی مانده بود، شناسایی شد.

  وی تصریح کرد: پس از انجام آزمایش های مختلف و اخذ نظر کارشناسی نمایندگان وزارت بهداشت، سازمان استاندارد و سایر دستگاه های ذیربط مبنی بر غیرقابل مصرف بودن این اقلام و مضر بودن آنها برای سلامت جامعه، با صدور دستور قضایی و با همکاری اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان ضمن رعایت موازین قانونی و دستورالعمل های بهداشتی عملیات امحاء آنها در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی و امحاء 318 کانتینر کالای فاسد شده و غیر قابل مصرف در بندر شهید رجایی

شناسایی و امحاء 318 کانتینر کالای فاسد شده و غیر قابل مصرف در بندر شهید رجایی