مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 تیر 1401 ساعت 10:372022-07-05سياسي

گشایش نمایشگاه «مشاغل فراموش شده» در سمنان


نمایشگاه «مشاغل فراموش شده» با هدف حمایت از تولید ملی در سمنان گشایش یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، نمایشگاه مشاغل فراموش شده صبح امروز به مناسبت روز مبارزه با قاچاق کالا با هدف حمایت از تولید ملی در مجتمع فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان گشایش یافت.

فروهر معدنی، معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان از گشایش این نمایشگاه در راستای شعار سال مبنی بر تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین ، خبر داد و گفت: این نمایشگاه به مناسبت سالروز صدور فرمان تاریخی مقام معظم رهبری با هدف مقابله با قاچاق کالا و ارز، پیش بینی شده است.

وی افزود: نمایشگاه مشاغل فراموش شده به همت و کوشش مربیان مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان میامی در قالب ماکت های برجسته و حجمی، اجرا و تلاش شده تا کودکان و نوجوانان در قالب فعالیت معرفی مشاغل با ظرفیت های تولیدی و صنعتی در گذشته آشنا شوند.

معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان ادامه داد: بسیاری از آیین ها و سنت های قدیمی به خاطر عوض شدن سبک زندگی، کم رنگ و یا فراموش شده اند و یکی از این موارد، مشاغل قدیمی است که امروزه به علت تغییر زندگی و پیشرفت تکنولوژی دیگر کسی به آن توجهی نمی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گشایش نمایشگاه «مشاغل فراموش شده» در سمنان

گشایش نمایشگاه «مشاغل فراموش شده» در سمنان